Sonja Serluï

Mijn naam is Sonja Serluï. Ik heb een achtergrond in de automatisering. 27 jaar geleden heb ik een carrière switch gemaakt. Samen met mijn man Mike, ben ik een partnerschap aangegaan met een Amerikaans netwerkmarketingbedrijf dat voedingssupplementen op de markt bracht. Met name het "uitbetalen voor wat je waard bent" (ik was nog jong en mijn oudere collega's verdienden veel meer dan ik) en het reizen (daar waar je bent kan je zakendoen) maakte mij gelijk enthousiast. Door hard werken, met ups en downs, maar vooral doorgaan, hebben wij een gigantische business opgebouwd met partners over de hele wereld.

In 2014 kwam zakenpartner Paul Gebbink met het idee om een geheel eigen bedrijf te starten: Beyuna. De naam Beyuna heb ik zelf bedacht trouwens. Yuna is een Japanse meisjesnaam wat krachtig betekent. Beyuna staat voor 'wees krachtig'. Met dit eerste Nederlandse netwerkmarketingbedrijf wilden wij echt het verschil maken. Ons doel: met hoge kwalitatieve, unieke producten en een goed opgeleide groep mensen, wereldwijd een miljard omzet realiseren. Nu, 8 jaar later, is Beyuna echt een multinational geworden. Inmiddels heb ik een organisatie met duizenden klanten en distributeurs over de hele wereld.

Waarom ik nog steeds zo gepassioneerd ben over Beyuna? In 2016 overleed heel onverwachts mijn echtgenoot aan kanker. Ik was intens verdrietig en daardoor een aantal maanden niet in staat om te werken, terwijl mijn organisatie gewoon bleef groeien. Later heb ik mij gerealiseerd hoe belangrijk Beyuna voor mij was. Door residueel inkomen, wat je nu opbouwt en ook doorloopt als je niet kan of wil werken, was ik in staat om mijn rekeningen te blijven betalen. Simpel gezegd, als ik dit inkomen niet had, dan moest ik waarschijnlijk verhuizen, want Mike z'n inkomen viel in zijn geheel weg. Door mijn verhaal hoop ik meer mensen te inspireren om met Beyuna hun toekomst wat betreft gezondheid en financiën veilig te stellen en niet te blijven vertrouwen op een pensioenfonds of de overheid.

Hoe ik de toekomst zie? Dat Beyuna een household-name wordt. Dat ik bijvoorbeeld ergens tijdens één van mijn vakanties in een tropisch oord Beyuna zie staan en dat ik denk; "Wat is Beyuna toch een fantastisch bedrijf geworden. Dat hebben wij toch maar mooi samen opgebouwd".