Testimonial: Berend en Diana

Wij zijn actief betrokken bij Beyuna sinds april 2022. De supplementen gebruiken we sinds januari (Berend) en april (Diana).

Onze achtergrond

Berend: "Als International Troubleshooter heb ik jarenlang bedrijven (in binnen- en buitenland) begeleid naar meer succes. Daarnaast ben ik deelgenoot geweest van vele bedrijven in allerlei branches. Op dit moment neem ik deel aan verschillende bedrijven, waarbij voorop staat dat de dienst en/of het product in het teken staat van het verbeteren van mens, dier en milieu." Diana: "Tijdens mijn studie voor diëtist, was ik al aan het werk bij een internationaal adviesbureau. Daarna rolde ik van de ene in de andere leuke baan en heb ik o.a. gewerkt voor de commerciële dienstverlening, overheid en retail. Daarna ben ik als ondernemer gestart met een eigen trainings-/organizingbureau. op dit moment ben ik de regeltante in de backoffice voor ons boek (titel: 'MIJN BOEK voor Leven in jouw gewenste situatie') dat inmiddels in verschillende talen is uitgegeven. Dagelijks heb ik contact met klanten, distributeurs (van Beyuna) en onze lezers, in binnen- en buitenland."

Waarom wij zijn gestart met Beyuna

De supplementen van Beyuna zijn uniek in de wereld en bieden een hoge kwaliteit. We gebruiken alle producten zelf en voelen ons hartstikke goed. Diana was in het begin sceptisch ten aanzien van de supplementen. In het voorjaar van 2022 was zij drie maanden op werkvakantie in Miami. Zij nam in haar koffer alle verschillende potjes pillen mee om uit te proberen. In Miami had zij te maken met steeds wisselende temperatuur: airco in (18 graden), airco uit (35 graden). Zij is daar géén enkel moment snotterig geweest en kreeg juist véél meer energie! Diana was ervan overtuigd dat de supplementen van Beyuna supergoed zijn.

Beyuna is voor ons als een normaal bedrijf; er is sprake van een aanbod (sampling), dienstverlening (verdienmodel), verkoop (webshop), distributie en contact met de klant. Wij beschouwen Beyuna als onze 'high-end shop' met onze gewenste doelgroep: high-end klanten.

Daarnaast hebben we voor Beyuna gekozen, omdat:

  • we onafhankelijk zijn van derden;
  • we onze doelgroep zelf benaderen;
  • er sprake is van mond-tot-mond-reclame;
  • we toegang hebben tot een wereldwijde markt;
  • er geen 'achterafgedoe' is;
  • het de gelegenheid biedt om te trainen en samen te werken met die mensen die wij leuk vinden.
  • en bij elke bijeenkomst van Beyuna is de sfeer positief!

Samplen is voor ons als een 'proeverij'; als je mensen een maand lang gratis aanbiedt de producten te ervaren, worden ze klant en als het business-model ze aanspreekt worden ze ook distributeur. Wij hebben daarom gekozen voor deze wereldwijde (!) proeverij.

Wat hebben wij tot nu toe binnen Beyuna behaald?

Berend stelde zich bij de eerste bijeenkomst gelijk de vraag: "Hoe krijg ik de beste inkoop?" Door op het hoogste niveau te beginnen! Wij hebben aan het begin de mogelijkheid gehad om direct op jupiter niveau te kunnen starten. Natuurlijk is dit afhankelijk van je mogelijkheden. Dat vinden wij ook het mooie aan Beyuna: ondanks dat het een high-end product biedt, heeft iedereen de mogelijkheid om op welk niveau dan ook te starten en zich op te werken. Je denkwijze hierbij is ook belangrijk; hoe denk je, wat is je overtuiging? Als jij vanuit armoede bewustzijn leeft, heb je ook armoede om je heen. Als je denkt 'het is een duur product', dan trek je alleen de mensen aan die Beyuna te duur vinden. Bij een high-end-product hoort een high-end denkwijze. Het actief houden van je 'proeverij' hoort daar gewoon bij! Zonder samplen, geen kans op klanten. Zo simpel is het.

Wat Beyuna betekent voor ons

Bij Beyuna komt al onze kennis en know-how tezamen. Berend reist regelmatig voor zaken naar het buitenland. Hij is dagelijks in contact met mensen voor wie gezondheid belangrijk is. Het is inmiddels onze ervaring dat wij met Beyuna overal ter wereld kunnen starten. Er zullen nog vele landen opengaan! Voor ons persoonlijk betekent dit: leuke ontmoetingen met leuke mensen, wat (meestal) leidt tot leuke, nieuwe zakenpartners!

Wat willen wij bereiken met Beyuna?

Met onze zakelijke bril op, kijken wij altijd naar de toekomst. We zien dat er een voedselschaarste/-tekort aankomt. De supplementenmarkt is een markt die énorm zal toenemen in omvang. We hebben voor onszelf een boeking gedaan: Eind 2023 hebben wij 1,3 miljoen verdiend met Beyuna. Dit bedrag zetten we in voor reizen, investeren in bedrijven, mensen begeleiden, en vooral... genieten. De producten zelf dragen ertoe bij dat (meer en méér) mensen zich gezond en fit gaan voelen. In de toekomst zien wij onszelf wereldwijd proeverijen organiseren!

You only need to remember the future

Life is Beautiful,
Berend & Diana